شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بوشهر به لزوم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت: هر نوع فساد اقتصادی جامعه را محکوم می‌کنیم.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: پیدایش انقلاب شکوهمند  اسلامی ایران موجب بصیرت‌افزایی در تمامی جهان شد.وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل فصل نوینی را در تاریخ گشود و این در شرایطی رقم خورد که هیچ متفکر سیاسی چنین تصوری را نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر به لزوم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت: هر نوع فساد اقتصادی جامعه را محکوم می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: پیدایش انقلاب شکوهمند  اسلامی ایران موجب بصیرت‌افزایی در تمامی جهان شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل فصل نوینی را در تاریخ گشود و این در شرایطی رقم خورد که هیچ متفکر سیاسی چنین تصوری را نمی‌کرد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران طی این 36 سال که از آن گذشته همواره با فشار سطله‌طلبان، جهان استکبار و صهیونیست همراه بوده ولی با این حال همیشه سربلند بوده و در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب هیچ حرکتی از آنها را بدون پاسخ نگذاشته است.

صفایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اندیشه ایجاد تمدنی نوین برای جهان بشریت است، خاطرنشان کرد: بدون شک اقتصاد مقاومتی با تکیه به توانمندی‌های کشور تحقق پیدا می‌کند و همه مسئولان باید برای این مهم برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی رشد و بالندگی کشور را در پی دارد باید نسبت به اجرای آن اهتمام لازم وجود داتشه باشد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم در برخورد با مفسدان اقتصادی جدیت تمام داشته باشند و هر حرکتی این چنینی در جامعه را محکوم میکنیم.

وی با اشاره به 19 بهمن‌ماه روزنیروی هوایی تصریح کرد: مجموعه نیروی هوایی در آغاز انقلاب اسلامی با عهد و پیمان که با امام خمینی بستند حماسه‌ساز ی که با امام راحل بستند مسیری جدیدی را فراروی انقلاب اسلامی گشودند و تاریخ‌ساز شدند.


صفایی بوشهری بیان کرد: با تهاجم فرهنگی تدارک دیده شده توسط دشمنان انقلاب و نظام اوضاع فرهنگی جامعه هرروز  وخیم‌تر می شود از این‌رو لازم است در برابر این نوع تهاجملات دفاع مقدس فرهنگی طراحی و اجرا شود.

وی گفت: دستگاه های فرهنگی نقش خطیری را در جامعه دارند و باید در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و  براساس هدایت‌های رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی کنند.

صفایی تاکید کرد: جهان سلطه تمام توان خود را برای تهاجم فرهنگی و تخریب اسلامیت نظام، هویت ملی و دینی در پیش گرفته و ما نیز برحسب وظیفه باید تهاجم آنها را خنثی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر