شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۳۴
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: به منظور تسریع در اجرای واکسیناسیون، ۱۹ مرکز در شهرستان دشتستان فعال است.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح‌الله نوروزی صبح دوشنبه در جمع فعالان حوزه سلامت دشتستان اظهار داشت: به منظور تسریع در واکسیناسیون در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال حاضر ۱۹ مرکز واکسیناسیون در دشتستان فعال است.

وی از تزریق بیش از ۱۱۰ هزار دز واکسن در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تسریع در واکسیناسیون تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود، است که یک مرکز دیگر واکسیناسیون دیگر نیز در شهر برازجان راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار دشتستان با تقدیر از مدافعان جهادی سلامت مرکز موقت بستری بیماران کرونایی در برازجان بیان کرد: با هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها و فعالیت‌های جهادی شاهد اقدامات خوبی برای مقابله با کرونا در شهرستان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اضافه شدن امکانات مناسب به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: نظارت بر دستگاه‌های اجرایی، اصناف، بازار و غیره کماکان با جدیت ادامه دارد و همه محدودیت‌ها از جمله محدودیت تردد انجام می‌شود.

نوروزی با اشاره به تعطیلی تالارهای پذیرایی و باشگاه‌های ورزشی، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، آموزشگاه‌های زبان و غیره تعطیل می‌شوند.

وی از پیگیری برای افزایش پزشکان متخصص و مطب‌های خصوصی و نیروی انسانی در مراکز درمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم تشییع جنازه باید با حداقل نفرات برگزار شود و برگزاری دیگر مراسم و برنامه‌های تحریم اشتباه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر