جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس از افتتاح ۹ پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر در دهه فجر با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمدرضا مشفقیان در آیین افتتاح ایستگاه برق بخش بردخون و شهنیا شهرستان دیر با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های استاندار بوشهر در تکمیل پروژه‌های برق‌رسانی اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های برقرسانی موجبات رفاه و آسایش مردم شده است.این مسئول با تبریک دهه فجر گفت: ۳۶ سال پیش انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که اگر مردم مجهز به سلاح ایمان شوند می‌توانند معادلات قدرت و اقتدار را برهم زنند.
کد خبر: ۹۶۰۶
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس از افتتاح ۹ پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر در دهه فجر با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا مشفقیان در آیین افتتاح ایستگاه برق بخش بردخون و شهنیا شهرستان دیر با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های استاندار بوشهر در تکمیل پروژه‌های برق‌رسانی اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های برقرسانی موجبات رفاه و آسایش مردم شده است.

این مسئول با تبریک دهه فجر گفت: ۳۶ سال پیش انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که اگر مردم مجهز به سلاح ایمان شوند می‌توانند معادلات قدرت و اقتدار را برهم زنند.

وی افزود: امروز در حالی به استقبال سالروز سی و ششمین فجر انقلاب می‌رویم که پیام انقلابمان از مرزهای ایران فراتر رفته و به سایر کشورهای اسلامی همچون سوریه، لبنان، فلسطین و عراق رسیده که این نشان دهنده رشد و توسعه و نمو انقلاب در منطقه است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد: در این سال‌هایی که از عمر پربرکت انقلاب گذشته صنعت برق خدمات مهمی برای کشور داشته و در یک دهه اخیر میزان تولید برق کشور از هزار و ۴۷۰ به پنج هزار و ۷۰۰ مگاوات رسیده که با پنج برابر رشد همراه شده است.

هیچگونه مشکلی در تامین و واگذاری برق به صنعتگران وجود ندارد

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه مشکلی در تامین و واگذاری برق به صنعتگران وجود ندارد ادامه داد: ممکن است نیاز به تقویت شبکه برق در بخشی روستاها و مکان‌ها باشد اما زیرساخت‌های شبکه برق تامین شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس با اشاره به اینکه سال گذشته ایستگاه برق کنگان و امسال هم ایستگاه برق خورموج افتتاح شده خاطر نشان کرد: سابقه افتتاح دو ایستگاه ۴۰۰ ولتی در کمتر از یکسال در یک منطقه پیش از این وجود نداشته است.

مشفقیان تصریح کرد: شهرداری بوشهر مجوز حفاری برای ایجاد ایستگاه برق خلیج فارس بوشهر را به ما نداده که در صورت همکاری آنها این طرح تا ۲۰ اسفندماه امسال تحویل داده می‌شود و قبل از تحویل پروژه نیز با شهرداری بوشهر تسویه حساب خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه خط و پست برق گناوه در تابستان سال آینده دچار مشکل خواهد شد گفت: شهرداری این شهر به بهانه لطمه به مبلمان شهری اجازه نصب دکل و تکمیل پروژه را به شرکت برق نداد در صورتیکه تامین زیرساخت‌های رفاهی مردم مهم‌تر از مبلمان شهری است.

اجرای ایستگاه برق در شهرهای خون، کلمه و تنگ ارم

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس ادامه داد: اگر اجازه ادامه پروژه توسط شهرداری صادر شود در زمان پیک برق در اردیبهشت و خرداد سال آینده در شهر گناوه برق مورد نیاز تامین می‌شود.

به نوشته پرتال استانداری، مشفقیان از نصب ایستگاه موقت برق در آبدان خبر داد و گفت: با این کار ظرفیت بار کنگان و دیر تعدیل و مشکل افت فشار برق برطرف می‌شود.

وی اظهار داشت: اسناد مناقصه خرید تجهیزات ایستگاه برق کنگان فراهم شده و این پروژه سال آینده تحویل داده می‌شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس ادامه داد: اجرای ایستگاه برق در شهرهای خون، کلمه و تنگ ارم دشتستان نیز در دست اجراست و با استمرار کمک‌های اعتباری وزارت نیرو در سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر