جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:طی شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شده و ۳۳ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند...
کد خبر: ۹۷۸۹۴
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۳۰ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و هشت نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شده و ۳۳ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی  از فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون هزار و ۹۷۱ بیمار بر اثر کرونا در استان بوشهر جان خود را از دست داده‌اند.

۲۳۳ فوتی جدید کرونا در کشور/ مجموع جانباختگان از ۱۲۲ هزارنفر گذشت

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۲۳۳ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (۱۵ مهرماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که۱۷۴۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۱۲ نفر رسید.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر