جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ شنبه 17 مهر ماه، 133 نفر است...
کد خبر: ۹۸۰۱۴
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ شنبه 17 مهر ماه، 133 نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: متاسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از کرونا  2 آقا با 67 و 57  سال سن با سابقه بیماری زمینه ای دیابت و قلبی  در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون 1975 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 86476  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

شناسایی ۷۶۵۴ بیمار جدید کرونا در کشور / ۱۷۳ تن دیگر جان باختند

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۷۳ بیمار کووید - ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۳۷۰ نفر رسید.

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر