جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۱۱۵
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: استان بوشهر نیازمند مدیران کارآمد و جهادی است و امیدواریم این مسائل در انتصابات مد نظر قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فضای مجازی اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های فضای مجازی باعث گمراهی جوانان و نوجوانان می‌شود که آسیبی بزرگ است.

وی با تاکید بر لزوم توجه و مراقبت ویژه از فضای مجازی خاطرنشان کرد: برخی سرگرمی‌ها جوانان را از امور معنوی دور می‌کند و باید مراقب این فضاها باشیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه برخی افراد تظاهر به برداشتن حجاب و بعضی‌ها تظاهر به ابتذال می‌کنند ادامه داد: امروز فرهنگ حجاب در جامعه به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ضد انقلاب امروز با این موضوع و انگیزه ورود پیدا کرده است که باید مجموعه سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی ضمن شناسایی سرپل‌ها، با خیانت‌ها که مفسد فی‌الارض محسوب می‌شود برخورد قاطع کنند.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه محمدی‌زاده استاندار بوشهر دارای تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است افزود: انتظارات و توقعات از استاندار بوشهر بیشتر است و امیدواریم شاهد تلاش جدی برای حل مشکلات مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر به مدیران پر تحرک و کم‌توقع نیاز دارد اضافه کرد: بدنه مدیریت کشور ضعیف است و این بدنه نیاز دارد که اکثر مدیریت جهادی عمل کنند و حضور مدیران جهادی در این شرایط اقتصادی، هم اکنون در رده‌های مختلف کم‌رنگ است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مردم توقعات بیشتری از آن نسبت به موقعیت‌های قبلی دارند، گفت: انتظار می‌رود استاندار بوشهر با توسعه گروه مشاوران برای مشکلاتی که استان بوشهر با آن درگیر است توجه کند.

وی با بیان اینکه انگیزه مدیران جهادی صرفاً خدمت به مردم است و در این راستا شبانه‌روز نمی‌شناسد تصریح کرد: این مدیران درد مردم را درک و برای حل آن تلاش کرده و اگر بتواند درد مردم را درمان و اگر نتوانست با مردم همدردی می‌کند چون می‌داند مردم دچار چه گرفتاری هستند.

دشتی گفت: آن چیزی که در فساد اقتصادی جامعه مشاهده شده، فساد اقتصادی بدون همکاری با مدیران میسر نبوده، اگر مدیران فساد ستیز باشند یقیناً مشکلات اقتصادی و فساد در جامعه ایجاد نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر