جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، سید علی هاشمی به عنوان فرماندار شهرستان عسلویه انتخاب و از خدمات عبدالنبی یوسفی تقدیر شد...
کد خبر: ۱۰۰۳۲۵
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، سید علی هاشمی به عنوان فرماندار شهرستان عسلویه انتخاب و از خدمات عبدالنبی یوسفی تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، استاندار بوشهر ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار عسلویه اظهار داشت: عسلویه در ابعاد مختلف دارای پیشرفت‌های خوبی بوده ولی مردم این منطقه با مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی روبرو هستند.

احمد محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه عسلویه نیازمند نگاهی ویژه و خاص است ادامه داد: خواسته و مطالبات مردم در عرصه‌های زیرساختی و عمرانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری در اجرای طرح‌های پارس جنوبی اضافه کرد: زمان فعالیت ما در قرارگاه سازندگی خاتم در این منطقه، بیش از ۲۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شد.

استاندار بوشهر وضعیت امنیتی شهرستان عسلویه را مطلوب و آن را نتیجه اتحاد و همدلی دانست و بیان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی بیکاری را یکی از مسائل مهم در استان دانست و تصریح کرد: اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و پتروشیمی‌ها مستقر در منطقه پارس جنوبی باید جدی‌تر از گذشته مد نظر قرار گیرد.

در این مراسم سید علی هاشمی به‌عنوان فرماندار عسلویه معرفی و از خدمات عبدالنبی یوسفی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر