جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۴۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: رویکرد و گفتمان رئیس جمهوری، دولت سیزدهم و استاندار این استان، ایجاد و حفظ وحدت به همه نیروهای انقلاب است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در نشست با بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار دلوار، افزود: در همین ارتباط اختلاف هایی که منشا ذهنی و فردی دارد باید به کمترین میزان برسد چون هرچقدر مسئولان در راس یک اختلاف و مجادله باشند، به طور قطع این مسایل و مشکلات به مردم هم بیشتر سرایت می‌کند.

وی اضافه کرد: شهرستان تنگستان با آن قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی خود، شایستگی این را دارد که مردم آن در آرامش و رفاه بیشتری زندگی کنند، مشکلات آنها برطرف شود و به نقطه‌ای که عیار آنها است، برسد.

لطفی یادآور شد: شهر دلوار یکی از شهرهای مهم استان بوشهر است و با وجود اعضای شورا و شهردار دلسوزی که قصد خدمت بیشتر به مردم را دارند و استفاده از نخبگان و مردم دلسوز این شهر، می‌بایست بیشتر به خواسته‌های مردم رسیدگی و  اقدامات بهتری در این شهر انجام شود.

فرماندار تنگستان اظهار کرد: همه نکاتی که مردم، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مدیران دستگاه‌های اجرایی به ما منتقل می‌کنند را بررسی کرده و پاسخ خواهیم داد؛ وعده‌ پنهان و غیرعلنی و یا بی‌نتیجه‌ نخواهیم داد.

لطفی بیان کرد: کارهایی که روی زمین می‌ماند، باعث نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی و دولت خواهد شد؛ در همین راستا یکی از برنامه‌هایی که رئیس‌جمهوری در دستور کار دارد، این است که در سفرهای استانی، پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برساند

احمد لطفی روستاهای بخش دلوار را مشمول یک ظرفیت ذاتی دریا و ساحل دانست و گفت: از همین ظرفیت می‌شود بخوبی در راستای اشتغال‌زایی استفاده کرد و با ایجاد طرح های کوچک پرورش میگو می‌توان درآمد خوبی برای خانواده ها به ارمغان داشته باشد.

وی تصریح کرد: کارها و برنامه‌هایی که در شهر و بخش دلوار، مدنظر است  با توجه به ظرفیت‌هایی که در این بخش وجود دارد و رعایت اولویت، مدون و جمع‌بندی شود تا با کمک و پشتیبانی دولت در شهرستان و استان، نهایت استفاده از این ظرفیت‌ها انجام و در راستای توسعه اقتصادی بخش دلوار، اجرایی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر