شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۱۳
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌ریزی و تلاش برای توانمندسازی و قوی‌تر کردن رسانه‌های استانی و محلی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرشاد مهدی‌پور صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: سه مؤلفه اصلی رأی فعالیت هر رسانه شامل سابقه و تاریخ، منابع مالی و پشتیبانی و منابع انسانی قوی است که در استان بوشهر هر سه مؤلفه موجود است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر از نمادهای مقاومت در کشور است و افراد بزرگی در تاریخ ایران نقش‌آفرین بوده‌اند که به عنوان سرچشمه جریان مقاومت شناخته می‌شوند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: استان بوشهر در حوزه منابع مالی و ارتباطات ظرفیت بسیار خوبی دارد و دارای موقعیت خاص جغرافیایی و نیروی انسانی پیگیر و فعال است.

وی تصریح کرد: تلاش‌هایی برای بهبود فضای فعالیت رساه‌ای در کشور شکل گرفته است و هرچند نمی‌تواند همه چیز را به وضعیت مطلوب رساند ولی می‌توانیم امیدوار به بهبود و بالندگی در این عرصه باشیم.

مهدی‌پور از تلاش برای توانمندسازی و قوی‌تر کردن رسانه‌های استانی و محلی در سطح کشور خبر داد و افزود: استان بوشهر این ظرفیت را دارد که خودش را به عنوان تراز تولید محتوای کشور قرار دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر