شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۹۹۱
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۳

فکرشهر:  هیات قطری با حضور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توانمندی‌ها و تاسیسات بندر، دیدن کردند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، هیاتی قطری متشکل از  رئیس بندر الرویس قطر، مدیر بخش دریایی گمرک و رئیس بخش گمرکی و بازرسی بندر حمد با حضور در بندر بوشهر از توانمندی‌ها و تاسیسات این بندر بازدید کردند.

در ادامه نیز جلسه ایی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ، مدیرکل گمرکات استان بوشهر و رییس اتاق بازرگانی استان و در دفتر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

سیاوش ارجمندزاده در پایان این نشست عنوان کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و در این راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز با تمام ظرفیت‌های خود، مهیای تسهیل سازی در امر صادرات به قطر است و در این زمینه اهتمام ویژه ای ایجاد شده است.

رئیس بندر الرویس قطر نیز در این نشست ضمن تاکید بر  تقویت بیشتر روابط این دو بندر، خواستار ایجاد راهکارهایی جهت ارتباط مستمر با بندر بوشهر شد.

 گفتنی است، در ادامه این بازدیدها صبح امروز هیات قطری با حضور در بندر دیر بعنوان نزدیک ترین بندر به قطر و انتخاب آن بمنظور کریدر شمال به جنوب در جهت انتقال کالاهایی ترانزیتی از کشورهای دیگر برای صادرات به این کشور  ، دیدن کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر