شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر در نشست با فرمانداران گفت: اکنون که فرمانداران در شهرستان‌ها مشخص شده اند، تکلیف کردیم که فرمانداران در مدت سه هفته انتصاب معاونان و بخشداران را انجام دهند...
کد خبر: ۱۰۲۱۶۵
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهر در نشست با فرمانداران گفت: اکنون که فرمانداران در شهرستان‌ها مشخص شده اند، تکلیف کردیم که فرمانداران در مدت سه هفته انتصاب معاونان و بخشداران را انجام دهند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدی زاده افزود: ممکن است در مواردی برخی از افراد در پست خود بمانند و برخی‌ها تغییر کنند که بنا به تصمیم فرمانداران است.

وی گفت: انتصاب‌ها باید بر اساس شاخص‌هایی مانند جوانان، افراد تحصیل کرده، نیرو‌های انقلابی، جهادی، با داشتن تفکر بسیجی و با پیشینه‌های متناسب با مسیولئت، تجربه و تخصص باشد.

استاندار بوشهر همچنین در مورد سرمایه گذارز در استان گفت: با فرمانداران به دنبال فراهم کردن سازو کار‌هایی هستیم که زمینه جذب منابع مردم را برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید ملی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه فضای کسب و کار داریم که به دنبال رفع آن‌ها هستیم تا مردم و سرمایه گذاران در حوزه‌های اقتصادی سرمایه گذاری کنند.

محمدی زاده اضافه کرد: م استان بوشهر، چون استان تجاری، ساحلی، بازگانی و کشاورزی است صاحب منابع خوبی هستند و میتوانند از این منابع برای ایجاد کارخانه و کارگاه‌های تولیدی سرمابه گذاری کنند.

استاندار بوشهر گفت: مردم با این کار از سود و ارزش افزوده بهره مند می‌شوند هم برای همشهریان خود ایجاد اشتغال می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر