شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۵۱۲
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در راستای حمایت از تیم فوتبال شاهین شهرداری و جذب حامی، امتیاز این تیم برای سومین بار به مزایده گذاشته می‎‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، جعفرپورکبگانی روز سه‎‌شنبه افزود: در صورت فروش نرفتن امتیاز تیم در قالب مزایده، با قیمتی نازل‌تر‎ تیم به مالکان اصلی شاهین واگذار خواهد شد.

وی بیان کرد: گرچه شاهین را فرزند شهرداری می‎‌دانند ولی شورا و شهرداری از همان ابتدا نیز اعلام کردند با توجه به کمبود اعتبار قادر به تیم‌داری نیستند.

پورکبگانی ادامه داد: شرایط تیم‌‎های شاهین و ایرانجوان باید به نحو دیگری رقم بخورد زیرا با روند کنونی این تیم‎‌ها راه به جایی نمی‎‌برند و همواره باید هواداران پرشور آنها دچار نگرانی و ناراحتی از نتیجه  باشند..

وی افزود: شورای شهر بوشهر تاکنون ۵۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کمک کرده و با ورود لایحه جدید شهرداری به شورا نیز ۲۰ میلیارد اعتبار جدید به تیم تزریق می‏‎‌شود.

پورکبگانی ادامه داد: با این رویه تیم شاهین راه به جایی نمی‏‌برد و جا دارد مسئولان ارشد استان نیز برای حمایت از شاهین بوشهر پای کار بیایند تا از ظرفیت صنایع پردرآمد استان سهمی برای حمایت از تیم پرطرفدار شاهین مشخص شود.

وی افزود: شاهین شهرداری بوشهر در حالی به شرایط امروزی رسیده که در اوج کم اعتباری ۱۸ بازیکن غیربومی به خدمت گرفته و حتی برای دیدار با سایپا تهران نیز اقدام به برپایی اردو در هتلی چهار ستاره کرده است.

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در ارتباط با انتخاب اعضای هیات مدیره شاهین بوشهر نیز در هر دو حالت انتخاب افراد از داخل و بیرون از مجموعه شهرداری مشکلاتی برای شاهین شهرداری بوشهر ایجاد شده است.

پورکبگانی اظهار کرد: برنامه شورای شهر بوشهر حمایت از تمام رشته‌‎ها و ایجاد برخی ساختارهای ورزشی بویژه ترویج ورزش همگانی است.

وی گفت: امسال حمایت از تیم‎‌های ورزشی رشته‏‌های مختلف به نحو مختلفی محقق نشده ولی این مهم در سال آینده با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال می‎‌شود.

شاهین شهرداری بوشهر امروز در هفته دهم رقابت‌ها باید در کرمان به مصاف مس این شهر می‌‏رفت که به دلیل مشکل مالی موفق به حضور در کرمان نشد.

این تیم با چهار امتیاز اکنون در رده هفدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر