شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: احداث پلاژ موقت بانوان این شهر درساحل که ازسوی شهرداری برای ایام نوروز قرار بود اجرایی شود، غیرکارشناسی بود و از انجام آن جلوگیری شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نامناسب بودن جانمایی، مشخص نبودن هزینه آن و هدررفت هزینه هایی که قرار بود صرف این پروژه موقت شود، از جمله دلایل ایرادات شورا نسبت به اجرایی شدن آن بود.\n\nوی اظهارکرد: وضعیت جزر ومد دریا نیز مشکلاتی برای این پلاژ بوجود می آورد .
کد خبر: ۱۰۳۸۷
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: احداث پلاژ موقت بانوان این شهر درساحل که ازسوی شهرداری برای ایام نوروز قرار بود اجرایی شود، غیرکارشناسی بود و از انجام آن جلوگیری شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نامناسب بودن جانمایی، مشخص نبودن هزینه آن و هدررفت هزینه هایی که قرار بود صرف این پروژه موقت شود، از جمله دلایل ایرادات شورا نسبت به اجرایی شدن آن بود.

\n\n

وی اظهارکرد: وضعیت جزر ومد دریا نیز مشکلاتی برای این پلاژ بوجود می آورد .

\n\n

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر پاسخگو و پیگیر مطالبات انتقادی و سازنده شهروندان هستند و به عنوان نمایندگان واقعی مردم در پارلمان شهری همواره تلاش دارند تا پیگیری و نظارت بیشتری برای احقاق حقوق شهروندان داشته باشند .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر