شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۱۹۲
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: باید دبیران متخصص در مدارس سواد رسانه‌ای را تدریس کنند تا دانش‌آموزان با راه مقابله با ترفندهای دشمن آشنا شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس باربرز روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر افزود: با توجه به هجمه‌ها در فضای مجازی به ارزش ها و مقدسات اسلامی نباید بگذاریم جوانان و نوجوانان به راحتی تسلیم فرهنگ غرب و هجوم به ارزش های اسلامی بشوند.

‌وی اضافه کرد: اگر دانش‌آموزان سواد رسانه‌ای را بخوبی فرا بگیرند هجمه‌های فرهنگی دشمن در فضای مجازی روی آنها تاثیر نخواهد گذاشت.

بابرز دهه فجر را مظهر شکوه و افتخار ملت ایران خواند و بیان کرد: دهه فجر نماد ایستادگی مردم در برابر ظلم و ستم برای رسیدن به آزادی و استقلال بود و مراسم این دهه باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد.

فرماندار دیر درباره وضعیت حقوق کارگران شرکت پتروشیمی متانول کاوه مستقر در این شهرستان اظهارداشت: کارگران از اقشار زحمت کش جامعه هستند که نسبت به آنان کم لطفی می شود.

وی گفت:  در موضوع دفاع از حقوق کارگران شرکت متانول جلسات و پیگیری های مکرر صورت گرفته و با بررسی انجام شده کارگران این شرکت نسبت به کارگران سایر شرکت های پتروشیمی مستقر در عسلویه کمترین حقوق را می گیرند و امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد تحقق افزایش حقوق کارگران باشیم.

امام جمعه دیر بیان کرد: مسئولان مشکلات حقوق کارگران شرکت متانول را پیگیری تا حقوق آنان پایمال نشود و نسبت به افت قیمت محصول گوجه فرهنگی راه و چاره ای پیدا کنند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: متولیان امور فرهنگی در اجرای برنامه ها هماهنگ عمل کرده  و هرکدام به وظایف قانونی خود در اجرای امربه معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند.

وی گفت: باید جلو بی حجابی در جامعه گرفته تا فراگیر نشود و در جریان قانون هم جدی برخورد کنیم.

امام جمعه دیر بیان کرد: برنامه های دهه فجر تبیینی و فرهنگی و بیان پیشرفت های انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر گفت:  توجه به حقوق کارگران و مشکلات گوجه کاران مورد توجه قرارگیرد و به کشاورزان هم آموزش داده شود تا کاشت بی رویه خودداری کنند.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در برنامه ۹ دی و دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: متولیان باید تلاش کنند در بستر فضای مجازی بیشتر کارشود و در این راستا تشکیل قرارگاه فضای مجازی شهرستان ضروری است.

وی در ارتباط با برخی معضلات فرهنگی در سطح شهر نکاتی بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: بیان مشکلات شرکت متانول و کشاورزان گوجه کار در راستای توجه به این اقشار و کاهش بعد روانی در جامعه است.

غلامرضا ناطقی پور افزود: برپایی کارگاه تحکیم خانواده یکی از برنامه های موفق شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر بود نتایج خوبی داشته است.

وی گفت: گسترش فرهنگ سلامت در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های ادارات و همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهرستان در اجرای امربه معروف و نهی از منکر ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر