شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی دولت در خصوص اظهارات اولیانوف درباره مذاکرات اظهار کرد: تنها نماینده رسمی ایران در مذاکرات آقای دکتر علی باقری هستند. هیچ شخص و کشور دیگری نماینده ایران نیست. طبیعی است کشورهای دیگر در چارچوب اقدامات دیپلماتیک کشور خودشان اقدام می‌کنند...
کد خبر: ۱۰۴۴۲۴
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: سخنگوی دولت با یادآوری اینکه تنها نماینده رسمی ایران در مذاکرات آقای دکتر علی باقری هستند، تاکید کرد که هیچ شخص و کشور دیگری نماینده ایران نیست.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست با نمایندگان رسانه‌ها با تشکر و قدردانی از حمایت‌ها و رهنمودهای اخیر رهبری انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب برای اعضای دولت روحیه بخش بود. قطعا حضور دولتمردان در بین مردم با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و رئیس جمهور محترم هم بر ارتباط مستمر اعضای کابینه با مردم و نخبگان تاکید کرده اند.

بهادری در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اولیانوف درباره مذاکرات اظهار کرد: تنها نماینده رسمی ایران در مذاکرات آقای دکتر علی باقری هستند. هیچ شخص و کشور دیگری نماینده ایران نیست. طبیعی است کشورهای دیگر در چارچوب اقدامات دیپلماتیک کشور خودشان اقدام می‌کنند. برخی حضور رسانه‌ای بیشتری دارند؛ بنابراین هیچ کشور و مقام دیگری نمایندگی از دولت ایران در مذاکرات ندارد. همچنین جایگاه مقامات سابق کشور نیز محترم است و به روش‌های دیپلماتیک حمایت می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر