جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۵۲۶
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: میزبانی شایسته جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان هدف ماست.

به گزارش فکرشهر از مهر، دکتر اکبر مولایی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره ملی به میزبانی بوشهر اظهار داشت: امروزه ضرورت ورزش و انجام فعالیت‌های ورزشی بر همگان کاملاً روشن است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: باید همه عوامل و دست اندرکاران این جشنواره فاخر ورزشی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به خوبی تلاش کرده تا این جشنواره را به نحو احسن برگزار کنیم.

مولایی تصریح کرد: خوشبختانه درگذشته همه رویدادهای ملی که در دانشگاه ما برگزار شده مورد تحسین همکاران و مسئولان در سطح کشور بوده است و همگی از کیفیت و کمیت برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های برگزار شده در بوشهر رضایت کامل داشتند.

وی در ادامه اضافه کرد: تاکنون نشست‌های متعددی در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد ملی برگزار شده و مسئولان مرتبط در کمیته‌های مختلف این جشنواره با تلاش بسیار در حوزه‌های مختلف به خوبی پای کار هستند.

مولایی تاکید کرد: از همه مسئولان و عوامل کمیته‌های جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می‌خواهیم تا آخرین تمهیدات، تدابیر و نیازمندی‌ها رو به شکل ویژه اندیشیده تا بتوانیم به بهترین نحو این جشنواره را برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان این نشست گفت: ۵۵ اثر از ۱۱۱ شرکت کننده تاکنون به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وحید توحیدی دبیر کمیته فناوری جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گزارش مبسوطی از روند فنی این جشنواره، چگونگی وصول آثار به دبیرخانه جشنواره و نحوه انتخاب و داوری آثار ارائه کرد.

همچنین مسئولان مختلف هیئت اجرایی این جشنواره در این نشست به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف جشنواره پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر