جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ایستگاه‌های بهرگان در شهرستان دیلم امروز دمای ۰.۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، زهرا راستگواظهار کرد: روند کاهشی دما از سه‌شنبه هفته گذشته (۲۸دی۱۴۰۰) آغاز و در روز جمعه (اول بهمن ۱۴۰۰) تشدید شد. اوج سرمای هوای برای روز شنبه (۲بهمن۱۴۰۰) بود که ایستگاه جم دمای هوای منفی ۰.۴ را ثبت کرد.

وی اضافه کرد: این آمار مربوط به ایستگاه‌های سینوپتیک است و احتمال دارد در نقاط دیگر استان بوشهر به‌ویژه ارتفاعات دشتستان (تنگ‌ارم) که ایستگاهی وجود ندارد دمای هوا کمتر باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از فردا روند تدریجی افزایش دمای هوا را تا پایان هفته شاهد باشیم و سپس با شروع هفته آینده بار دیگر دمای هوا کاهش خواهد یافت.

راستگو خاطر نشان کرد: موج ضعیف بارشی از روز پنجشنبه وارد استان بوشهر خواهد شد و احتمالا نقاط شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی یادآور شد: سرعت و ارتفاع موج از دیروز کاهش یافته است اما از روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی باردیگر خلیج فارس مواج خواهد شد و این تلاطم تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر