جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۸۷
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده بخشی از مطالبه‌های حقوقی معوقه کارگران بیمارستان شهرستان دیلم بعد از ۶ ماه پرداخت شده اما بخش عمده‌ای آن باقی مانده و واریز نشده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری اظهار داشت: در سفری که در ماه قبل به دیلم صورت گرفت، تعدادی از کارگران بیمارستان دیلم مراجعه و ابراز کردند ، شش ماه حقوق آنها پرداخت نشده است که این موضوع برای آنها که حقوق پایینی دارند و عیال وار هستند، نگران کننده بود.

وی گفت: در همان زمان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم، آنها دفاع قابل قبولی نداشتند، با معاون پارلمانی و متعاقب آن با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت و درمان نیز تماس گرفتم و درخواست کردم این موضوع به سرعت پیگیری شود و حقوق و معوقات کارگران پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه خود می دانم این موضوع را تا حصول نتیجه و احقاق حقوق کارگران عزیز دنبال کنم.

وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید برای پرداخت به موقع حقوق کارگران که از مشکلات زیادی برخوردار هستند تلاش بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر