شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی، «حسن ملکی زاده» را به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر منصوب کرد...
کد خبر: ۱۰۵۴۱۶
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی، «حسن ملکی زاده» را به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر منصوب کرد.

به گزارش «فکرشهر»، دکتر حسن ملکی زاده متخصص چشم‌پزشکی و عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر، مدیر دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان بوشهر و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان بوشهر و رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از جمله سوابق مهم مدیریتی وی است.

ملکی زاده، جایگزین «سعید کشمیری» شد که از شهریورماه 1396، ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را عهده دار بود.

متن حکم وزیر برای ملکی زاده به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر حسن ملکی زاده
عضو محترم هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر
“با سلام
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی محترم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گران‌قدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر " منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و مؤید باشید.
دکتر بهرام عین‌اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر