شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۴۶
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: یکی از اهالی محله «قلعه»، با ارسال تصاویر و متن زیر، برخی مشکلات این قدیمی ترین محله برازجان را مطرح کرده و با انتقاد از مسوولین، رسیدگی بیشتر به این منطقه را خواستار شده است.

به گزارش «فکرشهر»، در متن ارسالی آمده:

«با سلام 

محله قلعه یکی از قدیمی ترین محله های شهر هست که به خاطر قدیمی بودنش اصلا بهش رسیدگی نمیکنن. همین مردم موقع انتخابات اولین نفر هستن که پای صندوق حاضر می شن اما بعد از انتخابات به مشکلاتشون رسیدگی نمیشه.

کوچه محل زندگی ما مشکلات زیادی دارد که با اینکه پیگیری کردیم ولی مسوولین برای رفع این مشکلات اقدامی نکرده اند؛ از جمله اینکه جوی راه آب درست و حسابی ندارد و هروقت بارون میزنه آب جمع میشه و میاد توی خونه ها.

دومین مشکل وجود تیر برق وسط کوچه است که روشنایی ندارد و در شب باعث حادثه می شود.

یک تیر برق چوبی هست که سیم برق هایش همه فرسوده شدن در تابستان و زمستان با اومدن یه باد بهم برخورد میکنن و جرقه میزنه. 

برای حل مشکل رفتیم شهرداری اما میگن به عهده ما نیست. میریم اداره برق میگن تیربرق ها فرسوده هست نمی شود سیم ها راعوض کنی.

چندین بار به اعضای شورای شهر هم گفتم باز فایده نداشته است. واقعا در شب به خاطر تاریکی کوچه و نبود روشنایی میترسی وارد کوچه بشی.  

برای کوچه کناری تیغه کشیدن و دارن جوی آب براشون می سازند ولی برای کوچه ما نکشیدن. بهشون گفتم:«چرا برای کوچه ما جوی آب نمیزنید؟!» گفتند: «این کوچه داخل طرح ما نیست».

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۸
بیلین تا ما زنده هستیم همینجور بمونه ما خاطره ها داریم ازاین کوچه ها. به خاطره های ما دست نزنید وقتی ما رفتیم برای خودتون هرجور خواستین درستش کنید☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر