شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۳۸۴
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال ۹۷ تاکنون این بانک ۷۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۶۰ طرح روستایی و عشایری در این استان پرداخت کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید مجتبی حسینی افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد یکهزار و ۱۰۰ شغل پایدار در روستاها و مناطق کم برخوردار استان بوشهر فراهم شده است.

وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب این طرح در استان بوشهر، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار طرح‌های روستایی وعشایری قرار داده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر اظهار کرد: این بانک در کنار ۲ بانک و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به سه هزار و ۳۸۱ پرونده در راستای کمک به رونق اشتغال در همه بخش‌های اقتصادی توسط این بانک پرداخت شده است.

حسینی افزود: از این میزان تسهیلات ۱۷۵ میلیارد تومان در بخش تعاون، ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش‌ غیر تعاون و در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: در سال‌های اخیر همکاری و تعامل مناسبی بین بانک توسعه تعاون  و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای تخصیص منابع صندوق توسعه ملی و اشتغال پایدار روستایی به معرفی شدگان بخش های تولیدی و اشتغال زایی در استان بوشهر وجود داشته و در پرداخت تسهیلات و تامین اعتبار تلاش شده موضوعاتی همچون توسعه متوازن منطقه ای و عدالت اجتماعی سرلوحه کار قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر