شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه:
کد خبر: ۱۰۶۶۹۹
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از تصویب اساسنامه منطقه آزاد بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: مقدمات قانونی این منطقه در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید محمد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در زمینه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به انجام مقدمات قانونی برای ایجاد منطقه آزاد بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که طی یک ماه آینده بحث‌های قانونی تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منطقه آزاد عملیاتی شود.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی بیان کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ابتدا امسال منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به منطقه آزاد تجاری صنعتی تبدیل شد.

محمد با بیان اینکه اساسنامه منطقه آزاد بوشهر تا قبل از پایان سال در شورای عالی مناطق آزاد کشور مصوب می‌شود اضافه کرد: امروز در سفر به بوشهر ضمن نشست با فعالانه اقتصادی و تجاری استان بوشهر، مدیر اجرایی منطقه آزاد صنعتی بوشهر معرفی می‌شود.

با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، احمد دشتی‌زاده به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر معارفه و از خدمات پنج ساله حسین نامور تقدیر می‌شود.

همچنین حسین عربیان به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد بوشهر معارفه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر