جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۷۰۰
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های مختلفی در شهرستان‌‌های 10 گانه استان افتتاح شد گفت: در این راستا عدالت اجرا پروژه‌ها و تقسیم عادلانه ثروت در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، در ایام‌الله دهه فجر صدها پروژه عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استان بوشهر در سال 1357 از امکانات زیرساختی در زمینه آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی پروژه دفع فاضلاب، خیابان‌کشی، جاده‌های مواصلاتی و واحدهای مسکونی در محرومیت قرار داشتند که اکنون ضریب نفوذ گاز استان بوشهر 99 درصد و بیش از 450 روستا از نعمت گازرسانی برخوردار هستند.

تمام شهر‌ها و بیش از 600 روستا و آبادی استان بوشهر از شبکه برق‌رسانی برخوردارند و به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در ایام‌الله دهه فجر امسال 13 پروژه برق‌رسانی با 94.6 میلیارد تومان در شهرستان‌های مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و 450 نیروگاه خورشیدی قابل حمل به عشایر استان واگذار شد.

به گفته استاندار بوشهر نه تنها روستاها از امکانات مطلوب آب آشامیدنی، برق‌رسانی برخوردار نبودند بلکه شهرها هم در محرومیت کامل قرار داشتند.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر از وضعیت نابسامانی در حوزه‌های رفاهی و خدماتی برخوردار بود اظهار داشت: آب آشامیدنی بیشتر مردم با مشکلات فراوان از طریق آبرسانی سیار به‌صورت غیربهداشتی تأمین می‌شد و این درحالی است که تعداد اندکی از مردم با ژنراتور، اندکی از برق خود تأمین می‌کردند.

وی نظام اسلامی ایران را منشا خدمات متعدد در حوزه‌های گوناگون دانست و خاطر نشان کرد بزرگترین خدمت نظام اسلامی ایران تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و توانمند است که هم در اداره کشور نقش دارند و هم اینکه دست خارجی‌ها را از کشور و منافع مردم قطع کرده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در کشور هیچ حوزه‌ای در اختیار خارجی‌ها نیست تصریح کرد: هیچ خارجی در جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیرنده و اقدام کننده نیست بلکه همه امور به دست ایرانی‌ها انجام می‌شود.

محمدی‌زاده از استقلال سیاسی، اقتصادی، دفاعی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها خبر داد و بیان کرد: سرنوشت کشور در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، دفاعی و اجتماعی به دست مردم این کشور رقم می‌خورد.

وی از افتتاح هزاران پروژه کوچک و بزرگ در کشور در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 500 پروژه با اعتبار 2800 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و تولیدی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های مختلفی در شهرستان‌‌های 10 گانه استان افتتاح شد گفت: در این راستا عدالت اجرا پروژه‌ها و تقسیم عادلانه ثروت در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

محمدی‌زاده با قدردانی از مجریان و مسئولان در اجرا پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرها و روستاهای استان بیان کرد: از وفاداری مردم همیشه در صحنه استان بوشهر نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری قدردانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر