جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: دولت باید بیش از پیش با بی انضباطی مالی برخی از بانک ها برخورد کند و اجازه ندهد کار بانکی به جای حل مشکلات کشور، مشکلات را بیشتر کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار با رییس دفتر رییس جمهوری، در قم افزود: در ابتدا سلام خود را به رییس جمهوری و خدمت گذاران نظام ابلاغ می کنم، یکی از ماموریت های دولت در سال جدید توسعه و تقویت بنیه اقتصادی کشور باشد که در این راستا باید لوازمی چون تقویت بانک مرکزی مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: دولت باید بیش از پیش با بی انضباطی مالی برخی از بانک ها برخورد کند و اجازه ندهد کار بانکی به جای حل مشکلات کشور، مشکلات را بیشتر کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار با رییس دفتر رییس جمهوری، در قم افزود: در ابتدا سلام خود را به رییس جمهوری و خدمت گذاران نظام ابلاغ می کنم، یکی از ماموریت های دولت در سال جدید توسعه و تقویت بنیه اقتصادی کشور باشد که در این راستا باید لوازمی چون تقویت بانک مرکزی مورد توجه قرار بگیرد.

\n\n

وی اضافه کرد: حمایت از تولید و ارتقای وضعیت اقتصادی در کشور از مهمترین وظایف دولت است که امیدواریم با فعالیت های دولت تولید در کشور رونق بگیرد.

\n\n

آیت الله مکارم شیرازی ابراز امیدواری کرد: دولت در سالی که در آن هستیم بتواند خدمات مناسبی که در شان مردم ایران است، ارایه دهد.

\n\n

\n\n

این مرجع تقلید بیان کرد: یکی از دعاهای ما در سال جدید این است که انشاالله نزول رحمت الهی و بارش باران در کشور را شاهد باشیم.

\n\n

وی گفت: نزول رحمت الهی و بارش ها در کشور موجب رونق گرفتن بخش کشاورزی و رفع نگرانی های مردم خواهد شد و به همین منظور توسعه بخش کشاورزی بسیار مهم است که امیدواریم به این مهم نایل آییم.

\n\n

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، روز دوشنبه به منظور دیدار با مراجع تقلید و ارایه گزارشی از عملکرد دولت به قم سفر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر