جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که هنوز وضعیت لغو تحریم‌ها علیه ایران مشخص نیست، اسدالله عسگر اولادی از تمایل ورود خودروسازان آمریکایی به ایران خبر داد و گفت: تا آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را برندارد، اجازه ورود خودرو‌های آمریکایی را نمی‌دهیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس کمیسون صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با اقتصادنیوز با بیان اینکه در گذشته چهار خودروساز آمریکایی در ایران فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: در گذشته این شرکت‌ها در ایران تعطیل شدند اما مجددا آمریکایی‌ها در حال تلاش برای حضور دوباره در ایران هستند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: در حالی که هنوز وضعیت لغو تحریم‌ها علیه ایران مشخص نیست، اسدالله عسگر اولادی از تمایل ورود خودروسازان آمریکایی به ایران خبر داد و گفت: تا آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را برندارد، اجازه ورود خودرو‌های آمریکایی را نمی‌دهیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس کمیسون صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با اقتصادنیوز با بیان اینکه در گذشته چهار خودروساز آمریکایی در ایران فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: در گذشته این شرکت‌ها در ایران تعطیل شدند اما مجددا آمریکایی‌ها در حال تلاش برای حضور دوباره در ایران هستند.

\n\n

وی ادامه داد: البته شرط ما این است و به آن‌ها هم اعلام کرده‌ایم تا تحریم‌ها برداشته نشود ورود خودروهایی آمریکایی به ایران را قبول نمی‌کنیم.

\n\n

عسگراولادی با اشاره به اینکه نوعی از واردات خودرو مجاز است و در حال حاضر ما از چین، ژاپن و کره خودرو وارد می‌کنیم، گفت: اما تا آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را برندارد، اجازه ورود خودرو‌های آمریکایی به ایران را نمی‌دهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر