جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۲۶۱
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: در سفر دولت به استان بوشهر این شهرستان به تناسب موقعیت بالاترین سهم را داشت، از این رو باید تلاش کنیم تا  وعده‌ها رنگ عمل به خود بگیرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، صادق بوستانی در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم و منابع استراتژیک شهرستان دشتستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی باید با کار مطالعاتی و کارشناسی در جهت توسعه و تعالی شهرستان پیش رود.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان و بالفعل کردن ظرفیت‌های عظیم این منطقه در جهت تولید و اشتغال زایی به خصوص در حوزه کشاورزی و صنایع و معادن از جمله ضروریاتی است که مورد غفلت قرار گرفته است.

فرماندار دشتستان با اشاره به سهم خوب این شهرستان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یادآور شد:‌ در سفر دولت به استان بوشهر شهرستان دشتستان به تناسب موقعیت بالاترین سهم را داشته است که این موضوع حاصل تفکر جهادی و محرومیت‌زدایی دولت و البته تلاش بی‌وقفه مدیران اجرایی بوده است.

بوستانی در ادامه اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا این قول و وعده‌ها رنگ عمل به خود بگیرد چرا که مردم منتظر تحقق وعده‌ها هستند.

وی ضمن درخواست توجه ویژه به شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان با مشکلات فراوانی از جمله بیکاری، بی‌آبی و مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

فرماندار دشتستان یکی از مطالبات مهم مردم در شهرها و روستاهای دشتستان را تأمین آب دانست و بیان کرد: در آستانه فصل گرما همه ظرفیت‌ها برای رفع چالش آب در این شهرستان بکار گرفته شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در این دیدار انتصاب دکتر بوستانی به عنوان جوان‌ترین فرماندار کشور را تبریک گفت و بیان کرد:  انتصاب نیروهای جوان مصداق بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق و تقویت جایگاه جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور در دولت آیت‌الله رئیسی است.

سید محمد حسینی با اشاره به اینکه نگاه دولت مبتنی بر توزیع عادلانه ثروت و محرومیت زدایی در سطح کشور است، گفت: مطالبات به حق مردم دشتستان و پیگیری جدی تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد.

در آخر فرماندار دشتستان از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواست تا با حضور در این شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات گیرند، حسینی نیز اعلام کرد که بزودی به این شهرستان سفر خواهند کرد.

نظرات بینندگان
سیا
|
-
|
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
مگه مصوبه ای هم داشتند؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر