شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۵۴
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: از ردیف هاى ملى دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های حوزه آب و فاضلاب استان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، عبدالحمید حمزه‌پور اظهار داشت: از این مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌صورت نقدی تأمین شده و هزار میلیارد ریال هم به‌صورت اسناد خزانه تخصیص یافته است.

وی افزود: این اعتبارات به منظور تکمیل، اجرای طرح‌ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران تخصیص یافته است.

حمزه‌پور مهمترین طرح در تخصیص اعتبارات یاد شده را اجرای خطوط انتقال آب شهر بوشهر بیان کرد و گفت: تکمیل خط انتقال آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی شهر بوشهر، تکمیل و ساخت مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۲۵ هزار مترمکعب در شهرستان‌های مختلف در تخصیص این اعتبار مورد توجه است.

وی نوسازی خطوط انتقال آب شهرستان کنگان، دیلم، دیر، دالکی را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و گفت: تکمیل طرح آبرسانی به شهرستان جم از جمله طرح‌های شاخص در تخصیص این اعتبار است.

حمزه پور بیان کرد: در حوزه فاضلاب ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب و تکمیل شبکه فاضلاب شهر بوشهر و ساخت ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ساحلی شهر گناوه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی ساخت ایستگاه و شبکه جمع‌آوری فاز سوم منطقه فرهنگیان شهر دیلم را از دیگر طرح‌ها دانست و افزود: هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای تکمیل طرح‌های آبرسانی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر