جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۶۸
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: احمد محمدی‌زاده گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگری وظایف خود باید هفته‌ای یک روز به شهرستان‌ها و برای دریافت منابع باید یک روز به وزارتخانه خود در تهران بروند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: با وجود شرایط اقتصادی و مقررات کم‌جان حاکم بر فضای کسب‌وکار، تمهیداتی در استان فراهم شده که هر کسی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بخواهد سرمایه‌گذاری انجام دهد در مدت یک هفته موافقت اصولی و پروانه تأسیس صادر و در یک روز به او زمین واگذار می‌شود.

احمد محمدی‌زاده افزود: محور فعالیت استان در سال ۱۴۰۱، براساس اقتصاد، فرهنگ و علم طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای اداری استان اضافه کرد: باید در توزیع منابع و اعتبارات در بین شهرستان‌های استان بوشهر عدالت رعایت شود. تدوین برنامه متمرکز و نظام‌مند برای هزینه‌هایی که در مسئولیت اجتماعی از سوی نفت، گاز و پتروشیمی در این استان  انجام می‌شود ضروری است.

محمدی‌زاده همچنین بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت از سوی مدیران دستگاه‌های اجرای تأکید کرد.

استاندار بوشهر افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در فضای رسانه‌ای حضور داشته باشند و خدمات دولت و نظام اسلامی را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کنند، زیرا این اقدام آنان بخشی از جهاد تبیین به‌شمار می‌رود که باید به‌خوبی به آن پرداخته شود.

او گفت: به اندازه‌ای در زمینه اطلاع‌رسانی خدمات نظام کوتاهی شده که امروز جای حق و باطل عوض شده است.

محمدی‌زاده درباره گردشگری نیز با اشاره به ذخیره مناسب کالا در انبارهای استان و نبود نگرانی کمبود کالا برای گردشگران در استان بوشهر افزود: خدمت شایسته به گردشگرانی که این استان را برای ایام نوروز انتخاب می‌کنند در راستای مهمان‌نوازی جنوبی‌ها رسالت ما مسئولان را دوچندان کرده است.

استاندار بوشهر تأکید کرد: خروج مدیران دستگاه‌های اجرایی در نوروز تنها با اجازه استانداری باید انجام شود.

او افزود: مدیران استانی که تازه منصوب شده‌اند با شتاب بیشتری و البته با هماهنگی فرمانداران برای معرفی مدیران شهرستانی خود و یا ابقاء آنان اقدام کنند.

محمدی‌زاده با تأکید بر این‌که روش کار ما میدانی است و خیلی اعتقاد به پشت میز نشستن مدیران نداریم، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هفته‌ای یک روز در شهرستان‌ها و با توجه به این‌که همه اختیارات، منابع و امکانات در دست وزارتخانه‌ها قرار دارد باید یک روز نیز در تهران باشند.

محمدی‌زاده همچنین بر ضرورت برگزاری ملاقات‌های مردمی مدیران تأکید کرد.

او ادامه داد: بنا است سال آینده با تخصیص هزار میلیارد تومان در حوزه عمران شهری بوشهر شاهد تحولات خوبی باشیم و امید است با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده شاهد اجرای طرح‌های خوبی در این شهر باشیم.

محمدی زاده با اشاره به ۲۱ اسفند هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروز ایران اسلامی کشوری امن در منطقه به شمار می‌رود و این امنیت را مرهون ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر