شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۶۵۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین وضعیت رنگبندی‌ها ۹۹ شهر در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارد.

بر اساس جدیدترین به روزرسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۴۸ به ۹۹ شهر کاهش یافت. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد و آبی در کشور در حال افزایش است.

به گزارش «فکرشهر»، بر اساس این رنگ بندی، استان بوشهر به طور کامل از وضعیت قرمز خارج شده و حتی دو شهرستان استان نیز آبی کرونایی شده اند.

بر این اساس، دو شهرستان دشتستان و کنگان استان بوشهر، آبی کرونایی هستند و دو شهرستان دشتی و گناوه، نارنجی؛ همچنین ۶ شهرستان بوشهر، دیلم، دیر، جم، تنگستان و عسلویه، زرد کرونایی هستند.

تکمیل واکسیناسیون در بالغان و کودکان سهم بسزایی در افزایش ایمنی جمعی حاصل از واکسیناسیون و کاهش نیاز به بستری و مرگ و میر بیماران کووید۱۹ دارد. همچنین توصیه های بهداشتی ارائه شده از روز نخست کرونا تا کنون، ثابت و در پیشگیری از ابتلا به این بیماری، تاثیر بسیار زیادی دارد. 

بر اساس آخرین وضعیت رنگبندی ۹۹ شهر در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر