شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۳۴
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: شهردار خورموج از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر خبر داد و گفت: راه‌اندازی کارخانه آسفالت بعد از تعطیلی چندین ساله نقش بسزایی در درآمد شهرداری دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد جواد کاشفی جمعه شب در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چهار ماه گذشته اظهار داشت: مجموعه شهرداری در این مدت در حوزه‌های مختلف ایفای نقش کرده و تلاش داریم رضایت مندی خوبی در بین مردم ایجاد کنیم.

شهردار خورموج افزود: در حوزه شفاف سازی کارهای خوبی شروع شده و استارت راه اندازی شهرداری بدون کاغذ شروع شده است.

کاشفی ادامه داد: در این مدت سامانه پیشنهادات راه اندازی کردیم و شهروندان می‌توانند در جهت توسعه و پیشرفت شهر پیشنهادات خود را ارائه بدهند.

وی بیان کرد: اگر در نقطه‌ای از شهر خدمات مطلوب به مردم نرسیده عزیزان می‌توانند از طریق سامانه مدیریت شهروندی اطلاع رسانی کنند.

ارتقای درجه شهرداری

کاشفی با بیان اینکه همه پروانه‌های ساختمانی در سال آینده مکانیزه و تک برگ می‌شود گفت: همه مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون پیگیری می‌شود.

وی از ارتقای درجه شهرداری خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و ارسال مستندات شهرداری به درجه هشت ارتقا پیدا کرد.

کاشفی خاطر نشان کرد: تمام خریدها از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود و هر گونه خرید و یا معامله‌ای در سامانه بارگذاری می‌شود که امتیازات زیادی برای شهرداری دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی شهرداری با برگزاری دوره‌های آموزشی توانمند تر از گذشته می‌شوند؛ افزود: خدمات رسانی به مردم شهر خورموج افزایش می‌یابد.

ساماندهی دکه‌ها

کاشفی از ساماندهی دکه‌های این شهر خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت قرار دارند.

وی اظهار کرد: بعد از گذشت چند سال کارخانه آسفالت شهرداری مجدداً راه اندازی شد که نقش بسزایی در افزایش درآمدهای شهرداری خواهد داشت.

کاشفی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار متر مربع پیاده رو سازی انجام شده است؛ گفت: در تمامی محلات شهر متناسب با نیاز هر محله کار در آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در چهار ماه گذشته ۴۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شده که تلاش داریم تا نیمه اول اردیبهشت این رقم را به ۸۰ هزار متر مربع برسانیم.

افزایش محدوده شهر

شهردار خورموج همچنین از زیر سازی ۷۰ هزار متر مربع خبر داد و ادامه داد: ۳۰۳ تن قیر رایگان در این مدت دریافت کردیم.

وی اظهار داشت: ۴۸ هکتار به محدوده شهر اضافه شده و ۱۱ هکتار نیز برای آرامستان تملک شده است.

کاشفی همچنین از اجرای طرح محله سبز؛ طرح محله پاک با مشارکت شهروندان خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر