جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۱۲۳
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: ۳ هزار میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال زا استان اختصاص داده شده است که به نسبت پارسال ۲۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به‌گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در همایش همراهی با دولت مردمی برای خدمت به مردم که در شهرستان دشتی برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال در بخش تولید و دانش بنیان برنامه‌های خوبی تدوین شده است.

او همچنین میزان بیکاری در روستا‌های استان بوشهر را بیش از ۱۱ درصد عنوان کرد و از راه اندازی قرارگاه اشتغال روستایی در استان خبر داد.

نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مدیران با روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکل مردم کمر همت ببندند و با پشت میز نشستن راه به جایی نمی‌برند.

غلامحسین کرمی افزود: پارسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای آبادی روستا‌های دشتی و تنگستان اختصاص داده شد.

فرماندار دشتی هم گفت: دهیاران و شورا‌ها ظرفیت‌های اشتغال‌زایی را در روستا‌ها شناسایی و معرفی کنند.

علی بحرانی افزود: باید زمینه اشتغال افراد در منازل فراهم شود. فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزشی را برای مردم برگزار کند و بانک‌ها نیز حمایت کنند.

اسماعیل سجادی منش مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز گفت: ایجاد کارگاه صنایع دستی نقش به‌سزایی در توسعه اشتغال خواهد داشت بر همین اساس، کارگاه‌های عبابافی و گلیم بافی از محل اعتبارات ملی و استانی در روستا‌های شهرستان ایجاد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر