جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۱۶
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد بی نظیر است ولی در کنار همه داشته‌ها ما محرومیت‌های زیادی داریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان بوشهر اظهار داشت: در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی فعالیت‌ها باید عالمانه و دانش بنیان، جهادی و ایثارگرانه باشد.

وی اضافه کرد: این استان با این همه فرصت و موهبت الهی طبیعتاً در عرصه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال هیچ چیزی کم ندارد، باید با مدیریت جهادی، کار کارشناسی دقیق و توجه به آمایش سرزمین و تولید دانش بنیان برای استفاده از این ظرفیت‌ها کمر همت ببندیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر حکیم و فرزانه ما هر سال به تناسب شرایط و با مطالعات دقیق و کارشناسی عنوانی را برای سال انتخاب می‌کنند، ما به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام اسلامی وظیفه داریم که وقتی ولی امر، مسیری را برای ما ترسیم می‌کنند مو به مو به این منویات عمل کنیم و نگذاریم دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند، این تکلیف دینی ماست.

جمیری ادامه داد: همانطور که معظم له فرمودند شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند، باید یک اقدام عملی انجام شود که نتایج آن برای مردم ملموس باشد.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی و جهادی دولت جدید و هماهنگی قوای سه گانه که یکی از ضرورت‌های نظام دینی است، وظیفه مضاعفی بر دوش همه مسئولین و مدیران شهرستانی، استانی و کشوری است که بیش از گذشته از فرصت‌ها استفاده کنند و تحقق بخش منویات مقام معظم رهبری باشند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر که استانی ولایی است و به تعبیر نماینده محترم ولی فقیه در استان، جان ما همواره در کف دستمان آماده تقدیم برای دفاع از ولایت و نظام اسلامی است، وظیفه سنگین‌تری داریم.

وی افزود: همه ما باید افتخار کنیم که در سایه نظام دینی مسئولیتی برعهده ما گذاشته شده است، ولی این مسئولیت گذرا است و در این دوره گذرا باید خدمتی در شأن و منزلت مردم و این نظام مقدس انجام دهیم.

جمیری گفت: استان ما نسبت به استان‌های دیگر تفاوت بسیار شاخص و فاحشی دارد، ظرفیت‌هایی در این استان وجود دارد بی نظیر است ولی در کنار همه داشته‌ها ما محرومیت‌های زیادی داریم و برای مردم سوال است که در کنار این داشته‌ها چرا باید محرومیت وجود داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر