جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس تبلیغات اسلامی گناوه:
کد خبر: ۱۱۱۳۰۷
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: همه اندیشمندان و خواص جامعه باید به میدان بیایند و با مشارکت در جهاد تبیین نقش خود را در روشنگری مسئله قدس، فلسطین و رژیم صهیونیستی ایفا کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عباس پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اسلام مرزبندی جغرافیایی معنایی ندارد و منطق دین مبین اسلام، استکبارستیزی و فریادرسی به مظلومان و مستضعفان عالم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: مسئله فلسطین، نه تنها موضوع و مسئله اول مسلمانان بلکه موضوع و مسئله همه مستضعفان عالم است.

وی گفت: هوشمندی بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و زنده نگه داشتن نام و یاد فلسطین برای جهان اسلام، قابل تقدیر و ستایش است.

وی یادآور شد: در جهت گیری تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نیز مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله بسیار مهم و اول جهان اسلام برشمرده شده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: تحرکات اخیر رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی علیه مظلومان فلسطینی نشان دهنده پایان عمر این رژیم اشغالگر و همچون دست و پا زدن در حال احتضار است.

وی گفت: این دست و پا زدن رژیم صهیونیستی نشانه نزدیک شدن به تحقق وعده صادق و الهی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرموده‌اند، است که «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه تصریح کرد: آزادی فلسطین و قدس شریف نیازمند اطلاع رسانی، روشنگری و جهاد تبیین در این موضوع مهم جهان اسلام است.

وی بیان کرد: ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و چیستی و چرایی مسئله قدس در جهان امروز باید به طور روشن برای جوانان و نوجوانان جامعه تبیین و روشنگری شود.

وی گفت: در این راستا همه اندیشمندان و خواص جامعه باید به میدان بیایند و با مشارکت در جهاد تبیین نقش خود را در روشنگری مسئله قدس، فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی ایفا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر