شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۷۷
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعال‌سازی شرکت‌های تعاونی مرزنشینان به منظور تقویت کسب و کار و اشتغال در این استان از اولویت‌های مهم این اداره کل است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، مهدی صفوی روز سه‌شنبه با اشاره به تصویب‌ نامه هیات وزیران به منظور اجرای  برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی اظهارکرد: طبق پیگیری‌ها و اقدام‌های صورت گرفته و با حمایت و پشتیبانی استاندار، شرکت‌های تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر احیا می‌شوند.

وی عنوان کرد: حمایت بیشتر از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط جهت همکاری در رفع مشکلات زیر ساختی می تواند احیا و راه اندازی مجدد تعاونی‌های مرزنشینان در استان بوشهر را سرعت ببخشد.

صفوی تصریح کرد: در حوزه صمت استان اقدام‌های متعدد و ارزنده‌ای نظیر راه اندازی  سامانه جدید یکپارچه مرزنشینان، ایجاد دسترسی سیستمی سامانه مرزنشینان جهت سهولت و تسهیل گری، کاهش مبلغ صدور کارت مبادلات مرزنشینان، واگذاری خدمات مرزنشینان از مرکز استان به شهرستان‌های مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با حوزه تجارت مرزنشینی صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر