جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آب‌پخش گفت: مجمع خیرین بخش آب‌پخش به منظور مشارکت در توسعه بخش آبپخش تشکیل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی مردانلو اظهار داشت: بخش آب‌پخش دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش های مختلف است که تلاش داریم با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه را برای توسعه همه‌جانبه آب‌پخش فراهم سازیم.\n\nوی ادامه داد: خیرین در جوامع مختلف همواره نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار در توسعه دارند و می‌توانند زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها و همچنین ارائه خدمات مناسب در عرصه‌های مختلف باشند.
کد خبر: ۱۱۱۶۴
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: بخشدار آب‌پخش گفت: مجمع خیرین بخش آب‌پخش به منظور مشارکت در توسعه بخش آبپخش تشکیل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی مردانلو اظهار داشت: بخش آب‌پخش دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش های مختلف است که تلاش داریم با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه را برای توسعه همه‌جانبه آب‌پخش فراهم سازیم.

\n\n

وی ادامه داد: خیرین در جوامع مختلف همواره نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار در توسعه دارند و می‌توانند زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها و همچنین ارائه خدمات مناسب در عرصه‌های مختلف باشند.

\n\n

بخشدار آب پخش در ادامه از تشکیل و راه‌اندازی مجمع خیرین بخش آب‌پخش خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم تا خیرین بخش آب‌پخش را شناسایی کرده و سازماندهی مناسبی در این زمینه داشته باشیم تا از ظرفیت خیرین بتوانیم به خوبی استفاده کنیم.

\n\n

وی افزود: مجمع خیرین می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت اهالی این منطقه در توسعه بخش باشد و تلاش ما این است که مجمع خیرین بخش آب‌پخش به صورت نظام‌مند در راستای دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای بخش آب‌پخش حرکت کند و زمینه مشارکت اعضا در این زمینه فراهم شود.

\n\n

مردانلو تاکید کرد: مردم بخش آب‌پخش همواره در امور خیر مشارکت زیادی داشته‌اند و امیدواریم با حضور شهروندان در مجمع خیرین، شاهد مشارکت هر چه بیشتر آنها در امور مختلف باشیم.

\n\n

وی در پایان تصریح کرد: مجمع خیرین در حوزه‌های مختلفی فعالیت خواهد داشت و ما از همه مردم بخش آب‌پخش برای حضور در این مجمع دعوت می‌کنیم و امیدواریم همه افرادی که می‌توانند کمکی در روند توسعه بخش آب‌پخش داشته باشند، در این مجمع حضور یابند.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر