شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۰۳
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس گفت: تقویت پیوند صنعت و جامعه محلی از مهم‌ترین رویکردهای این شورا در دور جدید است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، حجت نظری در نشست مدیران صنعت پتروشیمی و مسئولان جامعه محلی استان بوشهر اعلام کرد: توانمندسازی جوانان بومی منطقه، کمک به توسعه زیرساخت‌ها و زمینه‌سازی حضور صنایع کوچک محلی و حمایت از فعالیت‌های صنعتی اشتغال آفرین در استان بوشهر که بتواند خدمات مورد نیاز صنعت را نیز تامین کند در اولویت کاری شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس است.

وی در ادامه با دعوت از علما و روحانیون، نخبگان، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه جهت ارائه طرح‌ها و پیشنهادات خود در حوزه تقویت ارتباط صنعت و جامعه محلی و ساماندهی خدمات رسانی صنایع به محیط پیرامونی تصریح کرد: دست تمام کسانی که در مسیر توسعه خدمات به محیط پیرامونی پارس جنوبی با ما همراه شوند به گرمی می‌فشاریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز گفت: برای رضایت‌مندی مردم و کاهش مشکلات موجود در منطقه طرح‌های ویژه‌ای در شورای راهبردی و صنعت نفت در حال پیگیری است که امیدواریم با تخصیص منابع و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی توسعه پایدار در منطقه رقم بخورد.

سخاوت اسدی افزود: کلید توسعه در منطقه اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان است که امیدواریم با تقویت همدلی موجود و گسترش خدمات صنعت نفت شاهد رشد و شکوفایی و ت

نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات صنعت به محیط پیرامونی به بیان برخی خواسته های مردم همجوار با صنعت اشاره کرد و گفت: توجه صنعت به محیط پیرامونی می‌تواند به توسعه همه جانبه و متوازن کمک کند.

حجت الاسلام  موسی احمدی تصریح کرد: مدیران و مردم شهرستان‌های جنوب استان از صنعت پتروشیمی، نفت و گاز توقعاتی دارند که امیدواریم شورای راهبردی در همراهی مردم و رفع نیازها و توسعه زیرساخت ها قدم های بلندی بردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر