شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۳۵۷
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای تقویت هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان و بازدید از پردیس علامه طباطبایی بوشهر اظهار داشت: تاکید ما بر این بود که رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از خود مجموعه انتخاب شود؛ چرا که قطعاً مدیران یک سازمان و آشنا به آن بهتر می‌توانند آنجا را مدیریت کنند.

وی گفت: سازمان‌هایی بالنده می‌شوند که تجارب مدیریتی، آموزشی، علمی، پژوهشی و … در آنها رسوب کند و در این زمان ما قطعاً شاهد به نتیجه رساندن امورات مختلف یک مجموعه خواهیم بود.

محمدی زاده بیان داشت: در مورد جذب هیئت علمی برای دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه‌های استان نیاز است که سیاستگذاران این حوزه در مرکز کشور در رویکرد موجود جذب هیئت علمی تأمل کرده و تغییر رویکرد دهند؛ چرا که قطعاً اساتید بومی بهتر و بیشتر می‌توانند در استان خود مؤثر باشند.

وی تصریح کرد: نیازمند جذب اساتید بومی منطقه که دارای پتانسیل خوبی در حوزه علمی بوده و تجارب ارزنده‌ای در حوزه تدریس در دانشگاه‌ها و به ویژه در زمینه این دانشگاه اساتیدی که سابقه تدریس در آن و آموزش و پرورش را دارند، هستیم.

محمدی زاده ادامه داد: از این فرصت جذب اعضای هیئت علمی جدید نیز نهایت استفاده را برده و در این زمینه نیاز است که رئیس دانشگاه نیز وقت گذاشته و پیگیری‌های بیشتری را برای جذب حداکثری اساتید هیأت علمی بومی در مرکز کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: در زمینه بهره گیری از توان علمی اساتید هیئت علمی دانشگاه‌های دیگر نیاز است تا با رئیس دانشگاه خلیج فارس، علوم پزشکی و … نشستی مشترکی داشته و راهکارهای این مهم دیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر