شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به بهانه روز پدر؛
به گزارش فکرشهر، این روحانی گفت: دارای 16 فرزند پسر و شش فرزند دختر از سه همسر هستم که شش نفر از فرزندانم و هشت نفر از نوه ها و یکی از نتیجه هایم ملبس به لباس مقدس روحانی هستند...
کد خبر: ۱۱۲۶۳
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: حجت الاسلام شیخ عباس محمودی ذاکر اهل بیت(ع) فرزند حجت الاسلام شیخ غلامحسین محمودی متولد روستای شیبرم و در حال حاضر ساکن روستای اُلی جنوبی شهرستان دیر 15فرزند روحانی تربیت کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این روحانی گفت: دارای 16 فرزند پسر و شش فرزند دختر از سه همسر هستم که شش نفر از فرزندانم و هشت نفر از نوه ها و یکی از نتیجه هایم ملبس به لباس مقدس روحانی هستند.

\n\n

وی تلخ ترین خاطره زندگیش را درگذشت ناگهانی حجت الاسلام شیخ نصرالله محمودی یکی از با ارزش ترین فرزندانش یاد کرد و گفت: حجت الاسلام شیخ نصرالله محمودی یکی از گل های سر سبد فامیل و یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بود که در سال 82 در حال مأموریت درحادثه تصادف درگذشت.

\n\n

این ذاکر اهل بیت(ع) در گفت وگو با ایرنا ادامه داد: برای سربازی امام زمان(عج) و خدمت به فرهنگ دینی و اسلامی در این راه قدم گذاشتم و فرزندانم را تشویق به این کار کردم البته خود فرزندانم نیز به لباس روحانی علاقه داشتند.

\n\n

حجت الاسلام محمودی در پایان آرزویش را سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری مدظله العالی ،پیروزی اسلام و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) دانست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر