شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۶۵۲
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

فکرشهر:  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.

به گزارش فکرشهر از وبدا، حسن ملکی زاده  اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۴ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها نرخیص شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که خوشبختانه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو آقای ۷۲ و ۷۵ ساله باسابقه بیماری زمینه‌ای به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

ملکی زاده افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲ مورد به کرونا قطعی بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۱۶۲ از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ هزار و ۴۰۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی تصریح کرد: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تعداد شهرستان‌های با وضعیت زرد و آبی در استان بوشهر بدون تغییر باقی مانده است.

ملکی زاده با اشاره به اینکه استان بوشهر پنج شهرستان آبی و پنج شهرستان زرد دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان بوشهر از وضعیت زرد به آبی و گناوه از وضعیت آبی به زرد تغییر وضعیت دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های جم، دیر، تنگستان، دیلم و گناوه در وضعیت زرد و شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱: فوت ۸ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۲۷۰ بیمار جدید
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۰۱ نفر رسید.
به گزارش فکرشهر، طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۰۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۶۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۲ هزار و ۲۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۹۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۹۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر