شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی بوشهر:
کد خبر: ۱۱۲۹۲۴
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون ۶۰۰ نفر در استان بوشهر با دریافت عضو پیوندی به زندگی بازگشته‌اند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا باقری عصر سه‌شنبه در تجلیل از اقدام خیرخواهانه و خدا پسندانه خانواده زنده یاد زیبا ابراهیمی در روستای گلستان ساحلی اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد اقدامات خیرخواهانه بزرگی از سوی مردم هستیم.

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با انجام این اقدامات خیرخواهانه، تاکنون ۶۰۰ نفر در استان بوشهر پیوند گرفتند و به زندگی برگشتند.

فرماندار دشتی در این مراسم اظهار داشت: اقدام ارزشمند شما باعث شد، آن مادر فداکار را به فرشته نجات سه انسان دیگر مبدل نمود که جای تشکر و قدردانی دارد.

علی بحرانی افزود: یقیناً این اقدام انسان‌دوستانه ادامه حیات بسیاری از بیماران کبدی و کلیوی، دریافت عضو می‌باشد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و در پیشگاه حضرت حق صاحب اجر و پاداشی بی‌پایان خواهد داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مادر مومنه و مکرمه و آرزوی غفران واسعه الهی برای آن مرحومه، این فقدان جانگداز را به بازماندگان تسلیت عرض کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر