جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۳۸۳
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر 36 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 20 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نشده است.

 ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 2 هزار و 163 از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون 104 هزار و 470 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در کشور،۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۸ بیمار کرونایی در کشور فوت شدند.

 از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۳۴ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۲۲ هزار و ۹۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۴۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر