جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۰۳۰
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توسعه زیرساخت‎های ورزشی در این استان روستاهای بالای ۲۰۰ نفر جمعیت از فضای ورزشی برخوردار شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز چهارشنبه در جشنواره برگزاری جشنواره رسم جوانمردی که با هدف تجلیل از خانواده شهداء جامعه ورزش، قهرمانان، پهلوانانو و پیشکسوتان فرهنگی و ورزشی استان بوشهر برگزار شد، افزود: فضاهای ورزشی احداث شده در روستاها شامل سالن، زمین چمن طبیعی یا زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال است.

وی یادآور شد: در مجموع سال گذشته در این استان در هر ۲۰ روز یک پروژه ورزشی بهره‌برداری شد که این با همراهی مجموعه ورزش و جوانان استان بوشهر محقق شده است.

بهروزیان فرد اظهار کرد: استان بوشهر اکنون ۲ پیست تارتان دارد و پیست تارتان شهر برازجان نیز در دست احداث است که پیش‌بینی شده در ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پیست تارتان بندر گناوه نیز بزودی آغاز خواهد شد که این مهم گامی ارزشمند در راستای حمایت از دو میدانی کاران پرافتخار این بندر است.

بهروزیان فرد  ادامه داد: در بخش ظرفیت خوابگاهی نیز همه شهرستان‌های استان بوشهر از امکانات لازم با قابلیت میزبانی از ۱۰۰ تا ۱۵۰ ورزشکار برخوردار شدند.

وی اظهار کرد: این استان اکنون از لحاظ زیرساخت ورزشی در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ارتباط با وضعیت تیم های فوتبال شاهین و ایرانجوان عنوان کرد: در بدو کارم تیم شاهینی وجود نداشت و در آستانه احیای تیم توسط شورا و شهرداری سابق تاکید کردم تیم بدون یافتن اسپانسر راه به جایی نمی‎برد.

بهروزیان فرد  ادامه داد: با این حال تیم شاهین به شورا و شهرداری بوشهر واگذار شد که موفقیت‎های نیز در این چند سال کسب کردند.

وی بیان کرد: تیم شاهین امسال در حالی راهی دسته پایین‌تر می‎شود که سال گذشته تا هفته‎های پایانی مدعی صعود به لیگ برتر بود.

بهروزیان فرد ادامه داد: دلایل سقوط شاهین را باید از هم اکنون ریشه‌یابی کرد.

وی در ارتباط با ایرانجوان بوشهر گفت: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان در اساسنامه باشگاه تنها دو مورد مهم لحاظ شده یکی اینکه به هر فردی واگذار شد بدون هماهنگی با دستگاه ورزش حق فروش یک متر از زمین‎های باشگاه را ندارد.

بهروزیان فرد افزود: در مورد هزینه‌کرد باشگاه نیز مقرر شد چنانچه مبلغ  بیش از ۲۵۰ میلیون تومان شود باید به تصویب هیات مدیره برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر