شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۸۲۲
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

فکرشهر:  امام جمعه دیر گفت: جوانان و نوجوانان پرتلاش و بانشاط بیشترین نقش را در انقلاب اسلامی داشتند و آینده سازان این جامعه اسلامی هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی عصر یکشنبه در نشست با دانش آموزان شهر دیر که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد، اظهار داشت: ۱۵ خرداد روز فداکاری و ایثارگری یاران و حامیان امام خمینی (ره) که در سال ۱۳۴۲ و دفاع از امام به شهادت رسیدند.

امام جمعه دیر افزود: جوانان و نوجوانان پرتلاش و بانشاط که بیشترین نقش مهم و اساسی در انقلاب اسلامی داشتند، آینده سازان این جامعه اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) بعد از سال‌ها مجاهدت و ایستادگی در مقابل ظالمان و ستمگران و برقراری نظام جمهوری اسلامی در شب چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ دعوت حق را لبیک گفت.

حسینی افزود: آمریکایی‌ها با حمایت از شاه بزرگترین خیانت را در حق ملت ایران کردند.

وی خاطر نشان کرد: گفتار، رفتار و درس‌های امام می‌تواند یک نرم افزار مطمئن، جامع، شتاب دهنده و تحول آفرین به نسل جوان امروز ما باشد.

امام جمعه دیر تاکید کرد: جوانانی که در آینده می‌توانند مملکت را اداره و حفظ کنند، باید درست اصلاح و تربیت شوند.

مسئولیت مهم جوانان و نوجوانان در تحقق گام دوم انقلاب

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با گرامیداشت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: برای نسل امروز شناخت راه، سبک، سیره و منش امام خمینی (ره) یک وظیفه لازم و ضروری است.

عبدالحسین جهانگیری افزود: جوانان و نوجوانان که مسئولیت مهم در تحقق گام دوم انقلاب را بر عهده دارند، باید ابعاد مختلف وجودی حضرت امام (ره) را بشناسند و به کار گیرند.

وی افزود: امروزه دانش آموزان پرچم دار تداوم راه و آرمان امام و شهدای والا مقام و پیشگام انقلاب اسلامی هستند.

جهانگیری گفت: امروز درس امام برای همه ما درس عزت، حیات و تداوم حرکت انقلابی است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که دانش آموزان لازم است در محیط مدرسه، جامعه و دوستانه آن را در برنامه خود قرار دهند، تقویت دانش و معرفت نسبت به خط امام است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر بیان کرد: امروزه دانش آموزان باید خط امام را بشناسند و کتاب‌های مرتبط با امام را مطالعه و در جهاد تبیین که مطالبه جدی و ضروری رهبری است پیشگام باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر