شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۴۵۸
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایشی شرجی طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، رطوبت هوا در گناوه به ۱۰۰ درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در این مدت جزیره خارگ، بندرهای بوشهر، دیر و عسلویه نیز به ترتیب رطوبت ۹۸، ۸۹، ۸۶ و ۸۱ درصدی هوا را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در این مدت برازجان با ۴۳ و گناوه با ۲۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز تا ظهر فردا خلیج فارس آرام خواهد بود اما از عصر فردا تا روز جمعه با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا در برخی ساعت‌ها متلاطم و مواج خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه به سبب وزش باد روی مناطق همجوار (کشور عراق و استان خوزستان) و تشکیل گرد و خاک، احتمال نفوذ ریزگردها به شمال خلیج فارس و مناطق شمالی این استان در مسیر باد موافق دور از انتظار نخواهد بود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گردوغبار و در پاره‌ای از نقاط با مه رقیق پیش‌بینی شده است.

انصاری افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۶۰ و گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول: ۰۱:۰۵، مد اول ۰۸:۱۵ ، جزر دوم ۱۶:۰۵، مد دوم ۲۲:۱۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر