جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۵۷۱۵
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در بازدید مشترک همراه با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و فرمانداری عسلویه جانمایی پیشنهادی برای ایجاد ناحیه صنعتی جدید در این شهرستان مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز شنبه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نواحی صنعتی جم و عسلویه در این ۲ شهرستان از جمله نواحی صنعتی جدید در دست احداث در استان بوشهر هستند.

وی بیان کرد: برای احداث ناحیه صنعتی عسلویه نمایندگان شرکت شهرک‌ها و منابع طبیعی علاوه بر بازدید میدانی از منطقه مورد نظر، نسبت به تهیه نقشه یو تی ام اقدام خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: برای تامین اعتبار مورد نیاز به منظور انجام مطالعات امکان‌سنجی و مکان‌یابی ایجاد ناحیه صنعتی عسلویه و  مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی آن توسط مشاور ذیصلاح  اعلام آمادگی کرده و مساعدت لازم از سوی فرمانداری شهرستان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با احداث این ۲ ناحیه، شمار شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۲۱ منطقه خواهد رسید.

حسینی ادامه داد: برای ناحیه صنعتی جم نیز مصوبه‌های لازم دریافت شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی احداث امکانات زیربنایی آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: به استناد مفاد قانون حمایت از ایجاد نواحی صنعتی، مصوبه هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شرط لازم برای تصویب نواحی صنعتی جدید به وسعت ۵۰ هکتار است که برای این شهرستان از این طریق اقدام  شده است.

حسینی ادامه داد: ناحیه صنعتی جم به وسعت ۵۰ هکتار  پس از تصویب، تأیید و دریافت مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، عملیات آن اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر