جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۴۲
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۱۶ پایگاه راهداری و راهدارخانه‌های موجود در استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین تجهیز می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، عبدالکریم اخترشناس در جلسه هماهنگی طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی با تاکید بر تعامل و همراهی شرکت‌های مسافربری استان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: براساس پیشبینی‌ها احتمالا امسال شاهد افزایش تقاضا برای سفر اربعین حسینی خواهیم بود که با مشارکت حمل و نقل بخش مسافر انشالله همه امکانات حمل و نقلی استان برای خدمت به زائران بسیج می‌شود.

وی بیان کرد: شیوه نامه و دستورالعمل‌های جدید اجرایی برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در اختیار حوزه‌های مختلف قرار گرفته است و ما بر اساس شیوه نامه ابلاغی نسبت بهسازی محورهای مواصلاتی، تجهیز راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طول مسیر زوار اربعین اقدام خواهیم کرد.

اخترشناس اظهار کرد: دو سال ممنوعیت سفر زوار اربعین حسینی به دلیل شرایط کرونایی باعث شده، امسال احتمالا شاهد اشتیاق بیشتری برای سفر به عتبات عالیات و اربعین حسینی باشیم که بخش حمل و نقل باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کند.

وی تصریح کرد: تجارب ارزنده‌ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان در سال‌های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر همکاری بخش راهداری در اربعین پیش رو افزود: همه ۱۶ پایگاه راهداری و راهدارخانه‌های موجود در استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین تجهیز می‌شوند تا در صورت نیاز زائرین حسینی از امکانات این پایگاه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: دو موکب ویژه ارایه خدمات به زوار اربعین حسینی هم از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کنار محورهای ارتباطی بر پا می‌شوند و به ارایه خدمات و پذیرایی از زائرین خواهند پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر