شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش استانی آسیب شناسی تهدیدات ناشی از روابط فراخانواده  با حضور فرماندار دشتستان ،معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، امام جمعه برازجان و مدیرکل بهزیستی استان در سالن پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این همایش با تاکید بر اینکه هیچ توسعه و تکاملی بدون توسعه و تکامل فرهنگی مطلوب نیست گفت : توسعه اقتصادی نیز بدون توسعه فرهنگی امکان پذیر نخواهد بود و توسعه فرهنگی هم در گرو جامعه سالم ، خانواده های سالم و افراد سالم و توانمند است .
کد خبر: ۱۱۶۹۴
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: همایش استانی آسیب شناسی تهدیدات ناشی از روابط فراخانواده  با حضور فرماندار دشتستان ،معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، امام جمعه برازجان و مدیرکل بهزیستی استان در سالن پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این همایش با تاکید بر اینکه هیچ توسعه و تکاملی بدون توسعه و تکامل فرهنگی مطلوب نیست گفت : توسعه اقتصادی نیز بدون توسعه فرهنگی امکان پذیر نخواهد بود و توسعه فرهنگی هم در گرو جامعه سالم ، خانواده های سالم و افراد سالم و توانمند است .

\n\n

\n\n

دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو  سلامت خانواده است ، تصریح کرد: خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است .

\n\n

وی بیان داشت : اولین تاثیرات محیطی که فرد دریافت می کند از محیط خانواده است ،خانواده پایه گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان است و در تعیین سبک و خط و مشی زندگی آینده ، اخلاق ، سلامت و عملکرد فرد در اینده نقش بزرگی بر عهده دارد .

\n\n

فرماندار دشتستان افزود : خانواده به عنوان کوچک ترین نهاد اجتماعی ، آسیب پذیر ترین گروه در برابر آسیب های اجتماعی است به طوری که اکثر مشکلات و آسیب ها ابتدا در خانواده ها بروز می کند و در صورت عدم پیشگیری و برخورد نادرست با آنها به درون جامعه نیز رسوخ پیدا می کند و در این شرایط دشوار دیگر به راحتی نمی توان مشکلات و آسیب ها را کنترل کرد .

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، زارع با اشاره به اینکه پیشرفت های جهانی و رشد روز افزون تکنولوژی و فن آوری اطلاعات ، زمینه ساز روشی نوین در فرآیند ارتباطات گردیده است ، گفت: اینترنت و شبکه های ماهواره ای با همه مزایای که دارند چنانچه در مسیر صحیح آن استفاده نشود به آسیبی برای کانون خانواده تبدیل می شود.

\n\n

مدیر کل بهزیستی استان نیز گفت : دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه به تحکیم بنیاد خانواده دارد و در این راستا برنامه های مختلفی در دستور کار قرار داده است .

\n\n

حسین اسدی راد با تاکید بر اینکه بنیان ترقی ما بر اساس خانواده گذاشته شده است،بیان داشت :  خانواده یک ساختار علمی و فنی است ،اگر اختلای در آن صورت بگیرد جهت ترمیم آن باید به روش علمی مداخله موثر شود.

\n\n

وی در پایان با بیان اینکه سلامت خانواده ها در امنیت ملی تاثیر گذار است ،گفت : بایستی با مداخله بموقع جامعه در حال گذار را استاندارسازی کنیم .

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر