شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی گفت: آکواریوم تونلی دریایی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر حاجی‌زاده در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش دریا و ساحل بوده و محل مناسبی برای اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بخش دریا است.\n\nوی اضافه کرد: پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در زمینه انجام تحقیقات و پژوهش ظرفیت‌های بسیار مهمی دارد و برنامه‌های مختلفی در بخش‌های مختلف اجرا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۹۸
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی گفت: آکواریوم تونلی دریایی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر حاجی‌زاده در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش دریا و ساحل بوده و محل مناسبی برای اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بخش دریا است.

\n\n

وی اضافه کرد: پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در زمینه انجام تحقیقات و پژوهش ظرفیت‌های بسیار مهمی دارد و برنامه‌های مختلفی در بخش‌های مختلف اجرا می‌کند.

\n\n

رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی اضافه کرد: آکواریوم تونلی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود که باید طراحی، برآورد هزینه و مکان یابی دریایی برای این مهم صورت بگیرد.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی به فعالیت‌های مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس در بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش داریم که فعالیت‌های دریایی این مرکز ارتقا یابد و بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

\n\n

حاجی‌زاده از ارتقای ایستگاه تحقیقاتی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی در بوشهر به پژوهشکده خبر داد و افزود:  چهار آزمایشگاه مجهز در این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

\n\n

رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی را راه اندازی مرکز تحقیقات اقیانوس‌شناسی در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بررسی وضعیت دریا و انجام ازمایش‌های مختلف در این مرکز انجام می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر