جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۷۴
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: فعالان اقتصادی بوشهر از مکان و فضای فعالیت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصدق کشاورزی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور حمایت از کسب و کارها و فعالیت‌های اقتصادی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال و دستیابی به اهداف دولت سیزدهم در جهت تسهیل رفع موانع کسب و کار و کمک به اشتغال آفرینی فعالان اقتصادی بوشهر از مکان رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: این فرصت برای اولین بار به همت این اداره کل و خیرین کارآفرین بخش دلوار با هدف تثبیت و توسعه کسب و کارها فراهم شده است.

وی ادامه داد: ۲۳۰ واحد از مجتمع‌های دلوار شهرستان تنگستان به مدت سه سال به صورت رایگان در اختیار فعالین اقتصادی استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

کشاورزی عنوان کرد: اولویت واگذاری واحدها با تعاونی‌ها، مشاغل خرد و خانگی، واحدهای دانش بنیان، واحدهای تولیدی و توزیعی با اشتغال بالا، زنان سرپرست خانوار و همچنین بومیان بخش دلوار و شهرستان تنگستان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند به اتاق تعاون استان بوشهر مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر