شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت روز جانباز و با حضور مسئولین؛
فکرشهر: به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالقضل العباس (ع) و روزجانباز برنامه ثبت رکورد شناور ماندن با دست و پای بسته و مومیایی روی آب توسط جانباز دشتستانی به مدت 72 دقیقه ثبت شد...
کد خبر: ۱۱۷۴۰
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۱

فکرشهر: به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالقضل العباس (ع) و روز جانباز برنامه ثبت رکورد شناور ماندن با دست و پای بسته و مومیایی روی آب توسط جانباز دشتستانی به مدت 72 دقیقه ثبت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دراین آیین که با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی درحاشیه رودخانه دالکی درجوار روستای جتوط اجرا شد، محمد صفدری موفق شد با دست و پای بسته و به شکل مومیایی شده به مدت 72 دقیقه بصورت شناور ماندن در حالت افقی در عمق یک تا 10 متری این رودخانه خوابیده شنا کند.

\n\n

این جانباز اظهارکرد: هدف از اجرای این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

\n\n

\n\n

محمد صفدری درگفت وگو با ایرنا بیان کرد: ثبت این رکورد به مدت 72 دقیقه نیز در این روز میمون به نیت گرامیداشت 72تن شهدای بزرگ کربلا است.

\n\n

مسوول گروه کمیته ثبت رکوردهای ورزشی استان بوشهر نیز گفت: هدف از برنامه امروز تقدیر از روز جانباز، نشان دادن توانایی جانبازان به مردم و آموزش شناور ماندن روی آب و نجات خود در مواقعی که درحین شنا دچار بی حسی می شویم، بود.

\n\n

روح اله دشمن زیاری افزود: در استان بوشهر 11 رکوردار ورزشی در سطح کشوری و جهانی به ثبت رسانده ایم.

\n\n

وی افزود: آخرین رکورد ثبت شده کشوری آقای محمد صفدری به روش مومیایی و شناور ماندن روی آب با دست و پای بسته به مدت 26 دقیقه بود.

\n\n

هادی رضایی مسوول ثبت رکوردهای ورزشی کشور گفت: صفدری تنها کسی که در سطح کشور بیشترین زمان حرکت شناور یا غوطه ور در آب را انجام داده و به نام خود ثبت کرده است. 

\n\n

همچنین در این آیین فرماندار دشتستان از جانباز فرهنگی ورزشکار محمد صفدری تجلیل کرد. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر